mandag 17. juni 2013

Når sommeren ikke blir som planlagt...



Denne bloggen var opprinnelig opprettet for å dokumentere min vandring i sommer fra Kandern i Tyskland til Geneve i Sveits. Jeg skulle starte 1.juli og avslutte 20.juli.  Alle overnattinger var bestilt, alle etapper var planlagt; her skulle det legges ut bilder av høye fjell og dype daler, små og litt større landsbyer, utsikt mot Alpene, beitende bjellekyr.  Fly var bestilt og betalt, togbillett var kjøpt og betalt; alt var klart til sommerens eventyr; bare litt trening gjenstod, og så skjer dette:



På en treningstur  den 6.juni sklir jeg og faller på ankelen slik at den knekker.  Her er jeg kommet inn på akutten og omsider fått på gips. Fallet skjedde kl 19.05, og gipsen kom på ca kl 2 på natta. Neste dag skal det vurderes om jeg må opereres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar