søndag 22. september 2013

Status, 3,5 måneder etter ankelbruddet

Har vært på trenings ferie i Kroatia med Jomfrureiser.  Vi hadde to timers trening hver dag.  Det var ikke alt jeg kunne være med på, men jeg hang med så godt jeg kunne.  Det gikk greit å reise uten krykkjer, men jeg merker at jeg bruker lengre tid enn de andre, går ikke så fort.

Status etter hjemkomst:
1.  Jeg har ikke vondt i beinet lenger og går uten krykkjer.
2. Jeg kan gå korte skritt uten å halte.
3. Jeg har fått tilbake ganske mye bevegelighet i ankelen
4. Har fortsatt en del å hente når det gjelder styrke i beinet.
5. Greier fortsatt ikke å gå normalt ned trapper; må ta ett og ett skritt.
6. Platen og skruene i beinet plager meg lite, men det kan virke som de hemmer meg litt når det gjelder bevegelighet.

Føler på mange måter at jeg er tilbake til normalen; Syns ankelen nå fungerer bra, kanskje ca 70% av det den opprinnelig gjorde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar